Informacja dla niesłyszących

Informacja w sprawie  realizacji uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się

     Od 1 kwietnia 2012 r. weszła w życie ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się, która daje prawo osobom niesłyszącym i głuchoniemym do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie. W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z zakładki na stronie BIP "Załatwianie spraw (poradnik klienta)", zobowiązana jest zgłosić ten fakt w sekretariacie Urzędu Gminy Korycin ul. Knyszyńska 2a, w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.

Zgłoszenie  powinno być dokonane w jednej z następujących form:
- e-mail  na adres: sekretariat@korycin.pl 
- faxem  na nr 85 7229180,
- telefonicznie na nr 85 7229181, 85 7229189.
- drogą  pocztową.

 

Metryka strony

Udostępniający: Sekretarz Gminy

Wytwarzający/odpowiadający: Sekretarz Gminy

Data wytworzenia: 2012-04-13

Wprowadzający: Robert Bielawski

Data wprowadzenia: 2012-04-13

Data modyfikacji: 2019-08-23

Opublikował: Robert Bielawski

Data publikacji: 2012-04-13