Ogłoszenie o zamówieniu mienie kom.

 Korycin, 2012-07-09
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:  IN.271.1.2012.
Nazwa zadania: 1.           Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Korycin wraz z jednostkami organizacyjnymi.
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Gmina Korycin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
 
Nazwa zamawiającego               Gmina Korycin
Adres zamawiającego                Knyszyńska 2a
Kod Miejscowość                       16-140 Korycin
Telefon:                                   85 722-91-96
Faks:                                       85 722-91-80
adres strony internetowej          www.korycin.pl
adres poczty elektronicznej        inwestycjeug@op.pl
Godziny urzędowania:               7:30 - 15:30
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego ( pok. nr 10 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. 

Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1.   Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Korycin wraz z jednostkami organizacyjnymi. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w części:
1.1. część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Korycin wraz z jednostkami organizacyjnymi. Zakres zamówienia obejmuje:
       ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
       ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
       ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia
       ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
       kompleksowe ubezpieczenie sprzętu elektronicznego.
1.2. część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych posiadanych przez jednostki organizacyjne Gminy Korycin. Zakres zamówienia obejmuje:
1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych
2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO
3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów
4) bezskładkowo ubezpieczenie assistance.
1.3. część III: Ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Korycin. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.
 
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
66515100 - 4 (usługi ubezpieczenia od ognia), 66515400 - 7 (usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów), 66515000 - 3 (usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty), 66516400 - 4 (usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej), 66516000 - 0 (usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej), 66516100 - 1 (usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej), 66512100 - 3 (usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków).
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
maksymalnie 48 miesięcy począwszy od dnia 01.08.2012 r.
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
    działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania  uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, a w szczególności prowadzą działalność ubezpieczeniową zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 11, poz. 66 z późn. zm.), działają w formie spółki akcyjnej lub Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych i posiadają zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub - gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenie właściwego organu państwowego, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
           
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
 
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1.1.            CZĘŚĆ  I  ZAMÓWIENIA
 
        1) cena oferty …..................................................................................................   80%
        2) klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne ….....   20%
 
1.2.            CZĘŚĆ  II  ZAMÓWIENIA
        cena oferty  …...................................................................................................... 100%
 
1.3.            CZĘŚĆ  III  ZAMÓWIENIA
        cena oferty  …...................................................................................................... 100%
 
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2012-07-18 do godz.  10:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Korycin
Knyszyńska 2a
16-140 Korycin
Pokój nr 2 (sekretariat)
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-07-18, o godz. 10:15
w siedzibie zamawiającego
Gmina Korycin
Knyszyńska 2a
16-140 Korycin
Pokój nr 2 (pokój narad)
                       
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
 
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 240944 – 2012.  Data zamieszczenia: 09. 07.2012 r.
 
 
___________________________________

Kierownik zamawiającego

 

 Z up. WÓJTA
Tamara Sokołowska 
SEKRETARZ GMINY

Metryka strony

Udostępniający: Sekretarz Gminy

Wytwarzający/odpowiadający: Robert Bielawski

Wprowadzający: Robert Bielawski

Data wprowadzenia: 2012-07-09

Data modyfikacji: 2012-08-27

Opublikował: Robert Bielawski

Data publikacji: 2012-07-09