Zawiadomienie o wyborze oferty „Budowa systemu instalacji fotowoltaicznych i solarnych w Gminie Korycin" (cz. I.).
Korycin, dnia 21 stycznia 2019 r.
Nr sprawy IN.271.4.2018
Gmina Korycin
Knyszyńska 2a
16-140 Korycin
www.korycin.pl
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Działając na podst. art. 92 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: „Budowa systemu instalacji fotowoltaicznych i solarnych w Gminie Korycin".
Część I - Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Korycin.
1) Za najkorzystniejszą została uznana oferta nr 7 złożona przez:
HANDAN Instalacje Sanitarne Sidoruk i Sidoruk sp.j. Stanisławowo 14, 15-604 Białystok z ceną ofertową w wysokości 501 124,82 zł brutto oraz okresem gwarancji - 9 lat
Wybrany Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, a jego oferta uzyskała 100,00 pkt. w obu kryteriach oceny ofert: cena – 60% i gwarancja – 40%.
W postępowaniu zostały złożone cztery oferty i otrzymały następującą ilość punktów:
Część I
1 |
SANITO sp. z o.o. ul. Puławska 476, 02-884 Warszawa |
529 128,72 zł
|
9 lat
|
96,82 pkt. |
2 |
SUNGRANT sp. z o.o., ul. Ciesielska 2/23, 15-542 Białystok |
429 991,20 zł
|
9 lat
|
Wykonawca wykluczony |
3 |
HANDAN Instalacje Sanitarne Sidoruk i Sidoruk sp.j. Stanisławowo 14, 15-604 Białystok |
501 124,82 zł |
9 lat |
100,00 pkt. |
4 |
Rzońca sp. z o.o ul. Żabia 2a, 18-400 Łomża |
530 928,00 zł |
9 lat |
96,63 pkt. |
2) Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, z późn. zm.) Zamawiający informuje o wykluczeniu z postępowania następujących Wykonawców:
SUNGRANT sp. z o.o., ul. Ciesielska 2/23, 15-542 Białystok.
Uzasadnienie faktyczne wykluczenia:
Pomimo wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych do uzupełnienia dokumentów tj.- złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ww. ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Wykonawca w wyznaczonym terminie ich nie uzupełnił.
Uzasadnienie prawne wykluczenia:
Podstawę prawną wykluczenia stanowi art. 24, ust. 1, pkt 12 i ust. 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, z późn. zm., z których wynika, że z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał braku podstaw wykluczenia..
3) Zamawiający stosownie do przepisu art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.), ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje za odrzuconą.
Uzasadnienie prawne
Do stosowania w trybie przetargu nieograniczonego jest właściwy przepis art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, który brzmi »Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą« i nie jest już konieczne jeszcze taką ofertę odrzucać na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 Prawo zamówień publicznych
4) Umowa zostanie zawarta według wzoru umowy określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, w terminie określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 lub 2 ustawy.
POUCZENIE
- Wykonawcom, a także innym osobom, których interes w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku, oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.), przysługuje prawo do wniesienia środków ochrony prawnej na zasadach określonych w Dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.), 2. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.), albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
- Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
- Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
- Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
- Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 31.01.2019 r.
WÓJT
Mirosław Lech
Metryka strony