Informacja z sesji otwarcia ofert dot. budowy systemu instalacji fotowoltaicznych i solarnych w Gminie Korycin
Korycin, dnia 26.11.2018 r.
IN.271.4.2018
INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.). Numer sprawy: IN.271.4.2018 pn: „Budowa systemu instalacji fotowoltaicznych i solarnych w Gminie Korycin" - nr ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 2018/S 200-453791 z dnia 12 października 2018 roku,
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – część I i II wynosi 1 650 000,00 zł brutto.
Część I - Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Korycin.
W określonym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 26 listopada 2018 r. do godz. 10:00 do siedziby Zamawiającego wpłynęło 4 oferty.
Oferty złożyli Wykonawcy:
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Cena brutto |
Termin wykonania |
Okres gwarancji |
Warunki płatności |
1 |
SANITO sp. z o.o. |
529 128,72 zł |
do dnia 15.05.2019 r. |
9 lat |
zgodnie z SIWZ |
2 |
SUNGRANT sp. z o.o., |
429 991,20 zł |
do dnia 15.05.2019 r. |
9 lat |
zgodnie z SIWZ |
3 |
HANDAN Instalacje Sanitarne Sidoruk i Sidoruk Sp.j. Stanisławowo 14, |
501 124,82 zł |
do dnia 15.05.2019 r. |
9 lat |
zgodnie z SIWZ |
4 |
Rzońca sp. z o.o. |
530 928,00 zł |
do dnia 15.05.2019 r. |
9 lat |
zgodnie z SIWZ |
Wykonawcy zaakceptowali określone w SIWZ: termin wykonania zamówienia i warunki płatności.
Część II – Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Korycin.
W określonym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 26 listopada 2018 r. do godz. 10:00 do siedziby Zamawiającego wpłynęło 7 ofert na realizację Zadania II.
Oferty złożyli Wykonawcy:
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Cena brutto |
Termin wykonania |
Okres gwarancji |
Warunki płatności |
1 |
OZE-BIOMAR sp. z o.o. |
1 451 511,00 zł |
do dnia 15.05.2019 r. |
9 lat |
zgodnie z SIWZ |
2 |
COLUMBUS ENERGY S.A. |
1 196 400,00 zł |
do dnia 15.05.2019 r. |
9 lat |
zgodnie z SIWZ |
3 |
SANITO sp. z o.o. |
1 119 979,20 zł |
do dnia 15.05.2019 r. |
9 lat |
zgodnie z SIWZ |
4 |
PRO-ECO sp. z o.o. |
1 104 494,18 zł |
do dnia 15.05.2019 r. |
9 lat |
zgodnie z SIWZ |
5 |
JSB Constructions PPHU |
1 075 554,77 zł |
do dnia 15.05.2019 r. |
9 lat |
zgodnie z SIWZ |
6 |
SUNGRANT sp. z o.o., |
1 349 132,16 zł |
do dnia 15.05.2019 r. |
9 lat |
zgodnie z SIWZ |
7 |
Rzońca sp. z o.o. |
1 232 900,10 zł |
do dnia 15.05.2019 r. |
9 lat |
zgodnie z SIWZ |
Wykonawcy zaakceptowali określone w SIWZ: termin wykonania zamówienia i warunki płatności.
WÓJT
Mirosław Lech
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
Metryka strony