Numer sprawy: IN.271.6.2011
Korycin, 2011.07.22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: IN.271.6.2011
Nazwa zadania: Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 2 639 390 zł z przeznaczeniem na spłatę kredytów i pożyczek, których termin płatności przypada na 2011 r. – 1 129 124 zł oraz na pokrycie deficytu budżetu – 1 510 266 zł.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Korycin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Korycin
Knyszyńska 2a
16-140 Korycin
7:30 - 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:www.korycin.pl. Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: osobiście w pok. nr 10 – koszt 61,00 PLN brutto.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 2 639 390 zł z przeznaczeniem na spłatę kredytów i pożyczek, których termin płatności przypada na 2011 r. –1 129 124 zł oraz na pokrycie deficytu budżetu – 1 510 266 zł. Wartością zamówienia są opłaty, prowizje, odsetki i inne podobne świadczenia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wspólny Słownik Zamówień: 66113000 – 5 Usługi udzielania kredytu.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Przewiduje się uruchomienie kredytu w trzech transzach, wg zamówień składanych przez kredytobiorcę. Kredyt będzie przekazany na rachunek bankowy kredytobiorcy w terminach:
a) I transza w wysokości 1 000 000 zł. do dnia 22 sierpnia 2011 r.
b) II transza w wysokości 1 000 000 zł. do dnia 15 września 2011 r.
c) III transza w wysokości 639 390 zł. do dnia 15 grudnia 2011 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. a) do d).
b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium - cena | Waga – 100 % |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2011.08.01 do godz. 9.00
w siedzibie zamawiającego Gmina Korycin
Knyszyńska 2a
16-140 Korycin
Pokój nr 2 – Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2011.08.01, o godz. 9.10
w siedzibie zamawiającego Gmina Korycin
Knyszyńska 2a
16-140 Korycin
w Pokoju Narad
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2011.08.31
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Warunki zmiany umowy
1. Zmiana warunków umowy wymaga formy pisemnej, z wyłączeniem zmiany oprocentowania kredytu.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach:
1) zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy oraz termin realizacji umowy w przypadku gdy konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
2) zmiany warunków niniejszej umowy na wniosek Kredytobiorcy, mogą być dokonywane po złożeniu przez Zamawiającego u Wykonawcy, pisemnego wniosku o dokonanie zmian wraz z uzasadnieniem, nie później niż na 30 dni przed wnioskowanym terminem wprowadzenia tych zmian.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 211806 – 2011 dnia 2011.07.22
________________________
Kierownik Zamawiającego
WÓJT
Mirosław Lech