Dok. proj. zbiornik malej retencji wodnej
Znak sprawy: IN.271.1.2011
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
x Zamieszczanie obowiązkowe
□ Zamieszczanie nieobowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY
Zamówienia publicznego x Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) □
Zawarcia umowy ramowej □
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa: Gmina Korycin
| ||
Adres pocztowy: ul. Knyszyńska | ||
Miejscowość: Korycin | Kod pocztowy: 16-140 | Województwo: podlaskie |
Tel.: 85 722-91-96 | Faks: 85 722-91-80 | |
Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.korycin.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy:) |
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
□ Administracja rządowa centralna □ Uczelnia publiczna □ Administracja rządowa terenowa □ Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego x Administracja samorządowa □ Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej □ Podmiot prawa publicznego □ Inny (proszę określić): □ Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego p. n. Szumowo-Olszynka - zbiornik małej retencji wodnej. |
II.1.2) Rodzaj zamówienia | ||
Roboty budowlane
| Dostawy | Usługi X |
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
a) Raport oddziaływania na środowisko, wnioski i niezbędne materiały do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji środowiskowej; b) Wnioski i niezbędne materiały do uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o lokalizacji; c) Pomiar sytuacyjno-wysokościowy obszaru przewidzianego pod zbiornik i inne roboty związane ze zbiornikiem np. budowle, groble, kanał ulgi (docelowe koryto rzeki), rozplantowanie urobku itp. łącznie z terenami na które zbiornik i piętrzenie na rzece będzie oddziaływać (obszar ok. d) Pomiar liniowy do celów projektowych rzeki Kumiałki w zasięgu cofki spiętrzonej wody na progu oraz odcinkiem ok. e) Rozpoznanie warunków geologicznych (gruntowo wodnych) pod zbiornik i budowle oraz inne badania niezbędne do opracowania projektu (20 otworów do f) Inne niezbędne badania, opinie i uzgodnienia w zakresie koniecznym do prac projektowych; g) Operat wodnoprawny na wykonanie urządzeń oraz szczególne korzystanie z wód , odpowiadający wymogom ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2005 r. Nr 239 , poz. 2019 ze zm.) wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenie wodnoprawne; h) Instrukcja gospodarowania wodą odpowiadająca wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 17 sierpnia 2006 r. w sprawie zakresu instrukcji gospodarowania wodą (Dz. U. z 2006 r. Nr 150, poz. 1087) z uzyskaniem jej zatwierdzenia w pozwoleniu wodnoprawnym. i) Projekt budowlany zbiornika wodnego o powierzchni j) Projekt budowlany budowli: progu z upustem dennym i ujęciem wody - piętrzenie do 3m i budowli upustowej w zakresie zgodnym z Prawem budowlanym (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 , poz. 1133), z niezbędnymi ocenami i uzgodnieniami, wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenie na budowę; k) Projekt budowlany budowli: pomostu technologicznego przez rzekę i pomostu (kładki dla pieszych) przez rzekę w zakresie zgodnym z Prawem budowlanym (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 , poz. 1133), z niezbędnymi ocenami i uzgodnieniami, wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenie na budowę; l) Projekt drogi technologicznej przy zbiorniku (ok. m) Projekt wykonawczy zbiornika wodnego o powierzchni n) Projekt wykonawczy budowli: progu z upustem dennym i ujęciem wody - piętrzenie do 3m i budowli upustowej zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) wraz z przedmiarami robót; o) Projekt wykonawczy budowli: pomostu technologicznego przez rzekę i pomostu (kładki dla pieszych) przez rzekę zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) wraz z przedmiarami robót; p) Projekt wykonawczy drogi technologicznej przy zbiorniku (ok. q) Instrukcja obsługi-utrzymania i eksploatacji obiektów, instalacji i urządzeń związanych z obiektami, której wymóg przekazania zarządcy obiektów budowlanych wynika z art. 60 Prawa budowlanego; r) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; s) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy (art. 20 ust. 1 pkt 1a, 1b i art. t) Kosztorys inwestorski sporządzony w aktualnym poziomie cen zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389); u) Sporządzenie: projektu budowlanego, projektu wykonawczego z przedmiarami robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, operatu wodno-prawnego - na nośniku elektronicznym. | ||
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających tak nie x (dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zamówień uzupełniających ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………… | ||
II.1.5) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) | ||
| Słownik główny | |
Główny przedmiot | 71.32.20.00-1 | |
Dodatkowa przedmioty |
| |
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy): tak liczba części: 1) nie x | ||
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy): tak nie x | ||
|
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA2)
Okres w miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia //(dd/mm/rrrr) lub zakończenia ....30/06/2012 (dd/mm/rrrr)
|
1) W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.
2) Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. |
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia tak nie x …………………………………………………………………………………………………………………….. |
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW3)
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (potwierdzone dokumentami, że usługa została wykonana należycie) polegające na sporządzeniu dokumentacji projektowej dotyczącej budownictwa melioracyjnego. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, posiadającą podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmującą co najmniej projektowanie, sprawdzanie projektów architektoniczno-budowlanych, sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych bądź obiektów budowlanych melioracji wodnych III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ. 3) Zamawiający dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w zakresie dla niego niezbędnym; opis nie musi dotyczyć każdego z warunków. |
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć4):
koncesję, zezwolenie lub licencję
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
x wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie x wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
x oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
sprawozdanie finansowe w całości / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3/ 2/1 lata/rok obrotowe/-y
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
4)Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do dokonania oceny spełniania warunku(ów) opisanego(ych) w pkt II.3.
|
III.4.2) w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
x oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
x aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
x Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
|
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
x nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
|
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKRESLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć5):
próbki, opisy lub fotografie
opis urządzeń technicznych, instrukcje obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub między narodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji
inne dokumenty
|
5) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) a) Wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wycenę ofertową – zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ. d) Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. |
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne nie x tak - należy przedłożyć nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach. |
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMOWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
Przetarg nieograniczony x Przetarg ograniczony |
Negocjacje z ogłoszeniem Dialog konkurencyjny |
Licytacja elektroniczna |
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny) Liczba wykonawców
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu …………………………………………………………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………………………………………………….. |
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert6) | |
Najniższa cena x lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie | |
Kryteria 1. CENA 2. ………………………………………… 3……………………………………………… | Znaczenie …………………….. …………………….. …………………….. |
IV.2.2) Czy prowadzona będzie aukcja elektroniczna tak adres strony, na której będzie prowadzona: …………................ nie x |
6) Można nie wypełniać pkt IV. 2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak x nie Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, w szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa; 2) zmiany wynagrodzenia (ceny) oraz w zakresie przedmiotu umowy: a) jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie zaniechanie wykonania części elementów opracowania, b) jeżeli nastąpi ograniczenie lub brak środków finansowych, c) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, o różnicę zmiany w wielkości % (procentowej) stawki podatku VAT. Zmiana może dotyczyć wyłącznie elementów, które na dzień zmiany nie zostały opłacone przez Zamawiającego; 3) zmiany terminu wykonania, jeżeli procedury administracyjne związane z uzyskaniem decyzji administracyjnych, będą niezależnie od Wykonawcy przedłużały się. 2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej Umowy, musi być wyrażony na piśmie i zaakceptowany przez wszystkie strony.
Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo określone w załączniku nr 7 do SIWZ - Projekcie umowy. |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.korycin.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Knyszyńska 2a, 16-140 Korycin.
|
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):………………………………………………………………………
|
IV.4.3. Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………..
|
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data : 28/01/2011 (dd/mm/rrrr) Godzina: 09:00 Miejsce: Oferty należy składać w: Urzędzie Gminy, ul. Knyszyńska 2a, 16-140 Korycin (sekretariat) |
IV.4.5) Termin związania ofertą Do : // (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy): |
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy): Licytacja jednoetapowa czas trwania:…………………………………. Licytacja wieloetapowa etap nr czas trwania etapu ............... ............................... ............... ............................... Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? tak nie |
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): Data: (ddd/mm/rrrr) Godzina: Miejsce:
|
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):
|
IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):
|
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy)
|
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
tak nie X |
Korycin, dnia 13.01.2011 r.
Metryka strony